۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۹۸۶۱۸
دفاع توئیتری از بیلبورد "مادر"

یادداشت | "هویت مادرانه" زیر تیغ روشنفکران غربزده

یادداشت |
کار به کجا کشیده است که روزنامه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌های دولتی از نقش مادربودن در یک بیلبورد تحمل ندارند و برای آن هیاهو می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، حتما شما هم بیلبورد میدان ولیعصر را ندید و تا حالا درباره عکس‌نگاری‌های کنار میدان سوال یا نکته‌ای ایجاد نشده است. چند روزی می‌گذرد و رسانه‌های اصلاح طلب با حمله هماهنگ خود به بیلبورد جدید میدان ولیعصر واکنش نشان دادند.

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

نقش مادری به عنوان یکی از ارکان رسیدن به جامعه حلال‌زاده مطرح است و به لطف خدا در کشور ما مسئله زنازادگی طبق آمارهای جهانی به کمتر از یک درصد می‌رسد و همین مسئله سبب شده است که بعد از مطرح شدن سند 2030 و مسئله رواج بی بندوباری نسل بعدی را نسلی بی‌حیا، کم‌عمق و غیرمعتقد به مسائل شرعی بار بیاورند؛ از همین رو اصلاحات به عنوان پشتیبان ایدئولوژیک این مسیر حالا به این بیلبورد واکنش نشان می‌دهد.

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

گوشه‌ای از واکنش اصلاح‌طلبان به بیلبورد میدان ولیعصر

اما در این میان واکنش کاربران مختلف در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مادر و بر دامان بهشت بسیار فراگیر شد و توانست در مقابل این هجمه سنگین رسانه‌های اصلاح‌طلب علیه نقش مادری واکنش داشته باشد و در این میان عکس‌نوشته‌ای به چشم می‌خورد به نقش مادران شهید اشاره دارد. بدون شک مادران شهید نقش به سزایی در تربیت فرزندانی دارند که برای دفاع از کشور و اسلام آماده رزم می‌شوند.

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

علی قلهکی یکی از کاربران شبکه اجتماعی نوشته است: «خیلی متشکرم از اصلاح طلبان! باعث شدند دیوارنگاره‌های میدان ولی‌عصر (عج) معروف شود و ۱۰۰برابر ضریب بگیرد، حالا رسانه‌ی جدید جبهه‌انقلاب، همین دیوارنگاره‌‌های به ظاهر ساده‌ست!»

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

یکی دیگر از کاربران درباره این عکس نوشت: «کجای این دیوارنگاره نشان دهنده این بود که زن وظیفش فقط بچه داریه؟ مگرنه اینکه شرایط اقتصادی جوری شده که خانم‌ها هم کار می‌کنند و علاوه بر کار بیرون مدیریت منزل هم به عهده دارند. بالاترین مقام زن مقام مادر بودنه که این دیوارنگاره نشان داد. اگر عکس زن مانکن زنده پشت ویترین رو میذاشتن درست و بحق بود؟»

هوش سفید معتقد است: «حمله مدعیانِ لیبرالِ اصلاحات اعتدال به دیوارنگاره میدان ولیعصر بیش از پیش ماهیت پلید این جریان بی هویت، وطن فروش و صهیونیست‌های فارسی زبان در ایران عزیز را افشا می‌کند. اینان برای زنان و دختران نجیب ما خواب های بدی دیده اند!»

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

رمیصا به رابرت مرداک یکی از امپراتوری‌های رسانه‌ای هالیوود اشاره کرد و نوشت: «اینکه اصلاح طلبا برا یه بیلبورد تو میدون ولی‌عصر جنجال رسانه‌ای براه انداختن، احتمالاً بی‌ارتباط به نظر «رابرت مرداک» نیست که صراحتاً گفته: برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه‌ مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و اگر مادر را به لجن بکشیم، تمام این جامعه به لجن کشیده میشود!»

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

آسیدپویان حسین‌پور نیز به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: «فمنیست‌هایی که از نقش زدن مفهوم مادر بر دیوارنگاره ولیعصر شکایت می‌کنند، هرگز از تبدیل شدن زنان به مال‌التجاره شرکت‌های تبلیغاتی گلایه نکرده‌اند! البته اینکه بعضی از این مدعیان پرسروصدای حقوق زنان، بعضا از مدیران همین شرکت‌ها هستند هم بی‌تأثیر نیست!»

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

دختر انقلابی درباره کالاشدن زن در رسانه‌های غربی و سکوت خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره این فاجعه اشاره کرد و معتقد است: «چیه ‌‌این دیوارنگاره که ‌زن‌ رو ‌فقط مادر نشون‌ میده! زن‌ فقط ‌باید ‌تو ‌نمایشگاه کنار ماشینا بایسته ‌برای تبلیغ. زن‌ باید ‌روغن ‌موتور‌ تبلیغ ‌کنه. زن‌ باید فقط ‌تو ‌مراسم‌ها ‌بیاید‌ جایزه ‌بده ‌دست ‌مسئول.»

یادداشت مناسبتی // مدافعان حرم بر دامان بهشت می‌درخشند

این روزها در رسانه‌ها می‌بینیم که نقش مادری هنوز با وجود این حجم گسترده از شبکه‌های ماهواره‌ای فراموش نشده است. سریال‌های بسیاری ساخته شده تا زنان سرزمینم را با خود همراه کند و آنها را به این باور برساند که بی‌حیایی و خودنمایی مدل زندگی پر آرامش و خوشبخت است.

دختران انقلاب هنوز فرزندان خویش را در راه انقلاب اسلامی می‌دهند تا امنیتی برقرار شود و دختران خیابان انقلاب به عشوه‌گری و لمپنیسم فرهنگی رو بیاورند. ای کاش کسی بود تا کتاب بلک ریچ یا اشراف سیاه جانی کلمن را به آنها هدیه کند و بخوانند که سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل چگونه برای حیازدایی در کشورهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند و آنها تنها عروسک‌های خیمه شب بازی این داستان هستند. /882/ی703/س

علی اصغر سیاحت

ارسال نظرات